11/18/08

Seterusnya

Okayh. Erk. Kenape aku start blog aku utk ari ni ngan okayh?. Baiklah kite mulekan ngan berita utk ari ni. Harga minyak turun lagi. Yeahh!! RM2.00 seliter. bagus. tp stil harga coke masok dalam tank. T_T. Ari ni takde byk keje aku bole dibuat. Bangun pagi pastu mkn dlu brekpes mama ready. Then siap siap gi lepak ngan member sambil temankan member settlekan hal JPJ. Lesen ilang rasenye. Kesian beliau. Masa on the way nak gi JPJ pnye opis. Aku tenampak sebuah kete gen2 kot kalo tak silap. Stylo ada 2 ekzos beserta 2 spoiler. Tetibe teringat kat member aku johny cash.


Jadik bile sampai je kat JPJ trus la park kete (bukan kete aku, kete member aku). Fuhh. Sekali kene bayar la plak parking JPJ ni. Bijak2. Pandai dorang buat bisnes ni.

5 minit pertama = free
2 Jam pertama = RM 2


Mmg kompem la kene 2 ringgit. T_T. nk jalan kaki dari parking dia nak ke opis dia pon da dkat 10 menet. Adoila. Apa pnye jpj da. Eh. Lupe plak. Masa ngah parking tu kami melihat view kete2 yang di tahan jpj. Kete mewah2 gak le. Kalo repair skit2 da boleh pakai da tu. Jadik. Aku dan kekawan masok la kat opis JPJ utk merenewkan lesen sahabat aku ni.

No Giliran : 045
No Giliran Sekarang : 044

Satu je pon nak kene amek T_T. Kat dalam tempat urusan jpj tu aku tgk da macam muzium da. Ada barang2 purba. Macam road tax zaman dlu2 mesin yg jpj gune, kamera apa ntah member aku ckp yg trus cuci tu. Fuhhh.. hebat2. Dalam tu taleh tangkap gamba ngan on henpon. Tp aku tak sengaje plak tangkap gamba ngan on henpon. T_T kalo ada sape2 keje JPJ yg baca blog ni. Mintak maap la ye. Tak sengaje.




Inilah gamba kamera tu.


Ini plak gamba lesen + roadtax dulu kala






Abis cite psl JPJ.Cite psl makan plak. Makan kat kedai mamak lagi ari ni. T_T tosei ngan laici. Ok la kot. So lepak2 lagi. Cume ade satu pekara yg aku agak tension. Ngah lepak2 bincang pasal video clips yang bakal di arahkan oleh MrDon. So ngah pikir sape nk melakonkan clips tu. Tetibe sorang lagi member aku kiki dia tanye sorang budak kos aku. Perempuan, India, pendek, rambut curl. Haa. Amek ko. Sume tau tapi tlupe nama. Ada la dkat 20 menet cm tu dok pk sape nama pompuan tu. Adoii. Macam macam name kuar kajol la vineta la kamala la ramesh la.. adoii.. Last2 amat msg hajar. Tanye. Sape budak nama budak tu. Skaliii Darma bigai daaa.. adoii. Siot pnye dharma bigai. Poning kepala kitorang dok pk nama ko. T_T


Then balek rumah. Cm biasa. Mafia wars seround dua. Download Prison Break dlu. Sambil2 tu buat keje yg patot. Then layan la prison break. Fuhh. PB kali ni agak mencuakkan juge. Dan menyedihkan juge. Awek secretary favorite aku ( gamba dia kat sebelah ni) kene tangkap le pule. T_T . ngah bes bes layan. Kebabooo!!!! Blackout umah aku. Arghhh potong stim btol. Ngah bes2 layan PB tetibe blackout. So skali lagi. Kuar umah. Lepak2 buang masa jap. Sementara nk tunggu ada letrik. Gi minum2 dlu. Pastu balekkk. Adoii. Bilek aku tak kemas2 T_T. kemas ape yg patot. Settle je kemas apa sume tu. Mama aku panggil makan malam. Fuhh lauk best pule malam ni. Daging masak merah + kari ikan + dhal telur. Fuhhh makan2 then ngadap pc. Hoho. Panjang le pule post aku ari neh T_T. tape2 ada improvement.


3 comments:

M3GGA3 said...

nk kari ikan ngn daging merah jugakkk >.<
waaa sedap2..hehe bdwy saye org jpj..tkt x?? >:D

endahnabila said...

huwaah! panjang. ;p

a[l2]isa shi[l2]ahata said...

suka donlod prison break?
aiyyoo..
sama ngn abg sy larh..
adei..