11/24/08

Seminggu sudah!

Hari ni rasanya genap seminggu aku berblog. Hukhuk. Hari ni tak banyak aktiviti yang menarik aku buat. Pagi pagi bangun tido. Kelaparan pule. Family aku sume pose. Aku je tak pose. Hehe. Jadi pagi pagi tu aku melepakkan diri kat kedai mamak sambil mengajak sahabat sahabat aku join skali. So on the way nak gi melepak tu aku lalu la depan sekolah lama aku. Singgah jap jumpe cikgu cikgu. Lepak kat situ tak lame, kejap je dalam 10 minit cm tu sbb cikgu sume ada program. Jadik aku pon meneruskan niat untuk berlepak. Lepak2 pnye lepak tunggu member aku. Jadik sembang la cite cite lama dan cite baru serta perkembangan diri masing masing. Lepas melepak makan makan minum minum sume. Aku pon memasang niat untuk main boling. Tp tak ckop kaki plak. Bosan. Jadik, aku pon pergi la ke cc(cyber café) pegi sana main game. Fuhhh bukak bukak pintu je ramai kanak kanak. Sume berdota. T_T aku main game FIFA09 ngan CS (Counter Strike) naseb baik ada gak budak main CS. First time aku dapat main FIFA09 secara LAN tanpa sebarang lagging. Power2. Lepas tu aku melepak kan diri lagi bersama sahabat. Then balek rumah. Siap siap sume pegi la beriadah. Bukan senang nk dpt beriadah petang petang skang ni. Asek ujan je. Nasib baik harini cuaca elok. Hoho. Urm. Sekian. Yang benar. Aizat

3 comments:

Mira3dora said...

semoge anda terus berblogging!

Aniza Zahiah said...

dah seminggu berblog..so, bila nak open table?

Aizat said...

lol berblog pon nak kene open table ke? T_T