11/21/08

Suka dalam hampa

Haa. Hari ini hari Jumaat. Hari ni cepat je rasa berlalu. Program ari ni tak banyak. Ari ni bangun lewat. T_T. Keluar dengan niat nak bershopping barang barang computer. Tp hampa. Sbb ape hampa? Sbb warehouse tu hampeh. T_T. Tade barang sangat. Da abis. Adoii kalo ada pon byk barang yang tak de kaitan ngan aku. PDA? Nk buat apa. Aku bukan ada PDA pon T_T. fuhh. Tapi tadi takde la semua barang menghampakan. Ada lah aku Nampak jugak barang barang yang boleh dibeli (tp aku tabeli pon). Henpon Vision ke apa ntah nama dia. RM88. Bolehlah, ada mp3 ngan mp4 player, ada memory card dia bagi 128MB, VGA camera 1.3. urmm fm radio. Tu je kot yang aku ingat. Huhu. Pastu ada router 24 port. RM165. Murah kot. Harga asal 2 ratus lebih gak. Urm..

Nasib baik hari ni ada bende yang menggembirakan dan melegakan hati aku. Yeahh!! Sebelum aku kuar rumah untuk pegi keluar mengusha barang. Tibe tibe henpon ku berbunyik. “So, Good night, good night, You're embarrassing me, You're embarrassing you.” (Bunyik ringtone)

Aku: Hello
Si Penelepon: Hello. Saya dari unit penginapan. Ini Aizat Sadiq ke?
Aku: Ye sedang bercakap.
Si Penelepon: Awak baru dapat apartment ni. Nak tak?
Aku: mestilah nak. Time kasih.
Si Penelepon: Awak kenal Ahmad?
Aku: Kenal2. Member la tu. Jap gi nak gi jumpe dia. (opss. Lupe ari tu dia cakap ada kat Sabah) T_T
Si Penelepon: Tadi saya ada telefon dia. Tapi tak dapat call. Dia duduk satu rumah ngan awak.
Aku:
ouh okay. Nanti saya roger dia.
Si Penelepon: Hihihi. Awak knal Ikram?
Aku: oh kenal juge. Kawan saya la tu.
Si Penelepon: Hihihi. Dia pon dapat apartment jugak. Satu rumah. Nanti gitau dia eh.

Oh yeahhh!!!! Dapat juge apartment yang selame ini aku risaukan. Fuhhh. Tapayah ulang alik. Penat plak kalo nak ulang alik T_T. so itu la berite yang menggembirakan hati aku.


Ari ni lepas je pegi ke kedai yang menghampakan tu, aku dan rakan rakan ku yang lain pergi makan di kedai mamak. Kami melepak di sana kejap je kot. Dalam sejam cm tu. Huhu. Pastu sume balek, buat hal masing masing. Hari ni merupakan hari pertama aku dapat main bola kat padang rumah aku sepanjang aku start cuti dari minggu lepas. Huhu. Nasib baik cuaca baik. So dapatlah aku bermain bola dengan senang hati. Agak penat la jugak. Huhu.

Ari ni pendek plak entri. T_T. penat kot. Huhu. Okeh. THE END.

3 comments:

Che-Ap said...

uhuk apekes senang2 korang dapat satu rumah nih. xadil2. isk3.

Aizat said...

luck kot. ahahahah

ramizah~~ said...

hohoh...ad ek makcik penginapan wat hihihi...xpernh plak kn g pjbt penginapan die wat hihiih....hahhaa..adeh pnt gelak..