11/19/08

Segi Tiga vs Tiga Segi


Hmm. Ok. Ari ni aku nak start post aku ngan ucapan good luck to my dearest sister yg amek SPM. Sejak start aku berblog ni lupe plak nak mention dia. Huhu. Ari ni paper Pendidikan Islam. Hopefully dia boleh buat. Huhu. Okayh. Seperti biase rutin harian aku. Mandi makan apa sume. Eh. Jap. Ari ni baru aku prasan. Dari pagi sampai tengah hari makan bungkus je. Bungkus mode kot. Fuhh. Nasik lemak ngan bihun goreng. Sedap juge kalo makan goreng2 bungkus ni kekadang.

Apa yg aku buat ari ni?


- Mafia Wars – baru naik level 29. Bile nak sampai 100 tatau la..

- Buat keje lama aku. Tolong bekas majikan aku buat keje edit dia.

- Jumpe member di subang. Lepak2 di Taipan. Makan2 dan bergosip gosipan.

- Berchating2 di ym

- Bersilat ngan nyamuk. T_T byk plak nyamuk musim ujan2 ni. Adoiii

- Aaa.. ari ni gak aku pegi isi minyak ngan isi angin tayar. Adoii. Aku nk isi angin tp 2 stesen pam rosak. 1 lagi ramai plak. Apa skang ni musim orang mengisi angin ke ape. T_T

- Ari ni gak aku ditipu member aku pasal result. Dia kata result da kuar. Cuak plak aku T_T

- Ari ni juge ada seorang member aku berkongsi masalah dia ngan aku pasal cinta tiga segi. eh. tiga segi ke segi tiga? T_T. ape2 la. janji ada tiga. okeh. aku rasa ni kot aku nk tekankan. aku bersimpati kepada rakan ku yang menjadi mangsa trilogik cinta ni. oiceyhh macam saleem la plak. fuhh.. serious mode pls. urm. ok. cite dia macam ni. si Mila(bukan nama sebenar) telah lama bercinta dengan si Alang(bukan nama sebenar). Dan Alang plak sebelum ni pernah mencuba nasib dengan seorang gadis yang bernama Temah(bukan nama sebenar) tapi Temah mereject Alang dengan alasan tanak la berkasih kasih masa kat IPT ni. Utk pengetahuan aku dan semua. Temah dan Mila ni berkawan baik. Rapat sangat2. Study same2, makan same2, orang kata da macam adik beradik gak la. Setelah dekat 2 tahun Alang dan Mila bersama tibe tibe, Temah plak timbul rasa kasih dan sayang pada si jejaka yang bernama Alang. dan bermula sesi bermain kayu pada waktu itu. Tanpa pengetahuan Mila. Alang dan Temah mula bersama menjalinkan hubungan dorang. Setelah beberapa hari kemudian. Barulah si Alang memutuskan hubungan dia ngan Mila. Aku simpati kat Mila. Da bertahan 2 taun pon senang je tuka cm tu. T_T pastu yg amek tu member dia plak. fuhhh. Berikut part aku tersentuh ngan cite dia:


Mila : how cud SHE
Mila : she is my friend
a i z a t : isk2
Mila : she even mintak tlg i jar subjek yg die tak paham
a i z a t : bagus2 stadi same2
Mila : copies all mynotes n jwpn
Mila : n then treat i mcm nie like i nie nobody
a i z a t : biase la tu
a i z a t huhu
Mila : @#$%
a i z a t : adoii
Mila : she even never say sorry to me. not even once

kesian beliau. beliau hanya mengharapkan kemaafan dari seorang sahabat. Buat silap je mintak maaf. mesti settle tade la orang geram sangat. Oleh itu saya menyeru semua orang yang baca mahupon terbaca post ini. Sile la mintak maaf cepat cepat kalau ada buat salah.

Persoalannya sekarang.

adekah lelaki tu dari dulu buat2 suka pada si Mila?
adekah mmg lelaki tu da plan nak bagi si Temah jeles ngan Mila?
atau pon ......

Cinta Tiga Segi

Setahun sudah ku menunggu dirimu
akhirnya kau menjadi milik
kususahnya untuk ku melupakanmu
kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang...
kehadiran kekasih lamamu
datang kembali mengenang cinta dahulu
Mengapa ini semua harus berlaku
apakah ini semua kerna diriku
sedangkan akulah penawar dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat...
terperangkap di tengah lautan
tak tahu mana arah untuk kau menuju...
Andai kau pinta untuk melepaskanmu
terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajarandi dalam percintaan

3 comments:

h a n a h u s i n said...

lagu itu!!

Qwer said...

~jiwangszzz

Mira3dora said...

mafia wars? sumpah aku tareti men benda alah tuh. uhuhu..
aaa
cinta 3 segi ta abes-abes
er
aku da tgk page ehem ehem ko tuh.
amboi
kemaen lagi ngn bf baru die
taley bla
cam tade mende belaku kan.
haish