1/1/09

Happy New Year



Happy new year to all. Semoga tahun ini dapat tercapai semua azam yang telah diazamkan. hoho. Tahun 2008 dah meninggalkan kita. Bagi aku, tahun 2008 banyak mengajar aku erti hidup dan byk kesilapan yang harus diperbaiki. Harap harap taun ni dapat aku elakkan dari berulang kesilapan yang lama. 

Oh ye. Hari ini ada rematch UNITEN cup antara Ajax dengan Barcelona. Aku harap Barcelona dapat buat yang terbaik sekali gus mendapat tempat ke 3. Ini penting untuk penentuan perjalanan Barcelona dalam UNITEN cup 09 ini. Di harap tuah Tahun Baru akan menyebelahi Barcelona. Good Luck kawan kawan.

Hari ini juge aku rasa injury aku dah pulih sedikit. Betul cakap doktor. Kene byk stretching baru otot tu akan kuat balik. Lutut aku yang sebelum ni sangat sensetif dan mudah rasa sakit semasa berjalan, kini sudah tiada lagi rasa sengal sengal dan sakit. Alhamdulillah. Harap harap dapat la recover dalam tempoh terdekat ni. :)

Urm. apa lagi eh. itu je la kot. Sekian. :)

1 comments:

- Gie - said...

hepi new year :D