1/8/09

Format pc

urm. dah lame aku tak update aktiviti harian aku. hmm. nk update apa eh?. aku pon tatau. lately bz skit. da start nk ada kuiz, midterm test, assignment, projek. hoh. projek? oh yeah. aku baru memulakan step yang pertama. yang mana bagi aku itu satu perkembangan yang agak baik. aku berjaya format lap top aku dengan girangnye.
seperti biasa. time time aku nak bz ngan keje keje baik ni la problem slalu datang satu demi satu. maybe tu lumrah kot. Mungkin tuhan nak uji aku. adoii. oh yea. aku telupe nak update pasal uniten cup ari tu. Team aku layak pegi quarter final. hoho. alhamdulillah. good luck barcelona.
pendek je entri kali ni. fuhh. tade mood da nk taip. stadi stadi.

2 comments:

Unknown said...

owh yeahh...congrate barca!

ko ni mmg byk dugaan eh time2 cmni..sem lps pn cmni jgak kan?kamon aizat...taff taff!!

Aniza Zahiah said...

tak remaja lah kalau tade cabaran..:)