1/27/09

Family Day @ Bukit Tinggi




yeahh. exam mid sem da abis. so enjoy buat seketika je. ari sabtu sampai la ari isnin. family belah ayah aku ada buat family day. orang putih kata hari keluarga. jadi sepanjang 3 hari tu ada la beberapa aktiviti kekeluargaan yang dilakukan. Aktiviti hari keluarga berlangsung di Bukit Tinggi, Pahang. Sejuk? urm. genting sejuk lagi kot. view kat sana cantik la gak.


Oh ya telupa pula nak bagitahu. Aku menetap di Berjaya Hills Colmar Tropicale. It's kind a French resort la. Ada la terasa macam kat french buat seketika. Nak tau sebab apa? ... Sebab ada tanglung gantung sini sana. Chinese New Year la katakan. So terasa mix ngan Shanghai sikit sikit. huhu.

Kat Colmar Tropicale ni tempat dia kecik sangat. tak ada apa bende pon sangat. Just ada la tempat nak lepak lepak amik angin je. huhu. kat situ aku ngadap arcade, gym, spa, ngan swiming pool je. huhu.

Di sana juge aku sempat la melawat ngan kaum keluarga ku yang lain ke Taman Jepon. aku tak igt nama saintifik dia. tp aku panggil taman jepon je. sbb kat situ suasana jepon. hoho. arigato~



kolam renang dari view bilik aku



pokok ni slalu aku tgk kat mane mane je. tp pokok ni la ada kat taman botani jepon



sebahagian sepupu sepapat ku. ada lagi yang tak de kat situ



abes - the end - tamat



6 comments:

Mira3dora said...

weh kekenal la aku sorang due kazen ko hahahha

Aizat said...

lol. taleh ahahaha

Unknown said...

beb...aku nk jgak..wakwkakwka!!


ok,nexttrip..bkt tinggi!

Aizat said...

apa yang ko nak? ahahahaha

Siti Farida said...

wah! best!:P

Aizat said...

huhu bole la tahan best dia. hukhuk