12/2/08

Hidup baru


ari ni. huk huk. cm biasa. semangat baru. azam baru. macam sem sem sebelum ni. huu. pegi kelas ari ni belajar cm biasa. Ramai gak yang datang walaupon first day. bagus budak budak ni. semangat baru kot. jadi masok masok kelas je. jeng jeng jeng. fuhh. awal awal masok da start belajar trus. isk isk. First Subject yang aku mula belajar setelah tamat cuti semester lepas ialah Strategic Information System Planning. wow. nama cm bes. first impression aku subject ni macam ajar kita planning bende untuk masa depan organization menggunakan IS. fuhh. keyword aku blaja ari ni "understand and appreciate" jadik sem ni aku kene paham dan hargai. apa tu appreciate? appreciate adalah bende yang kita paham tu kita tahu macam mana nak apply dalam idop ini. 2nd subject of the day. IKM. apa itu IKM? IKM ialah Introduction Knowledge Management. apa bende ni? awal awal masok kelas da kene soal da ngan lect. apa itu IKM? seb baek aku orang third last kene tanye. sempat gak rembat jawapan orang. hukhuk. time kaseh kawan kawan. hoho. :) renung renungkan. dan slamat beramal.

0 comments: